Jak si vyzvednout a napsat soukromou zprávu?

Jedna z možností vzájemné interní komunikace mezi uživateli je využití funkce soukromých zpráv. Pro využití této funkce je nutné vlastnit uživatelský účet. Pokud svůj účet ještě nemáte, můžete si jej vytvořit kliknutím na tlačítko ''Registrovat se'', které naleznete v pravém horním rohu. Úplný popis procesu registrace  naleznete v článku ''Jak a proč si vytvořit uživatelský účet?''.

Po vytvoření uživatelského účtu se přihlaste kliknutím na tlačítko ''Přihlásit se do komunity''. Po přihlášení vstupte na profil uživatele, kterého chcete kontaktovat. Poté klikněte na tlačítko ''Poslat zprávu'', které se nachází na levé straně okraje stránky profilu. Po kliknutí budete automaticky přesunuti na stránku soukromých zpráv obsahující textové pole s označením ''Začněte psát novou zprávu'' a předešlou komunikaci s daným uživatelem. Odeslání zprávy potvrdíte kliknutím na tlačítko ''Odeslat''.


Poznámka: Navštívění profilu za účelu zaslání soukromé zprávy je nutné pouze při napsání první zprávy, poté je možné navazovat na konverzaci kliknutím na tlačítko ''Soukromé zprávy''   v uživatelském panelu nahoře v pravé části webu. Věříme, že toto opatření bude efektivním řešením a zamezením nevyžádané pošty a případného spamingu.

Pro lepší orientaci v přijaté a odeslané poště jsou jednotlivé zprávy označeny modrými (vaše zprávy) a červenými (zprávy ostatních uživatelů) proužky na bocích jednotlivých odpovědí. Zároveň je u přečtených a vyzvednutých zpráv příjemcem vždy uvedena značka fajfky pro ověření, že byla zpráva skutečně úspěšně odeslána a příjemce si  ji zobrazil.

Upozornění na nově přijatou zprávu bude zobrazeno přehledně v uživatelském panelu nahoře v pravé části webu formou tlačítka ''Soukromé zprávy''  s číselným označením, které zobrazuje počet nových zpráv. Po rozkliknutí tlačítka a přečtení nových zpráv se čísla automaticky vynulují.

Přidáno: 18.02.2014

Upraveno: 27.04.2014