Gumové expandéry

Gumové expandéry

Málokteré náčiní má tak široké využití. Kromě rehabilitačních účelů se s natahovacími gumami lze i skvěle rozcvičit, a to jak protáhnout i napumpovat. Jde zároveň o inteligentní náhražku všech typů cviků na kladkách. Expandéry mohou také unikátně změnit (ztížit i zlehčit) provádějí základních silových cviků.

Videa by měla být výmluvná obrazově sama o sobě, nepotřebujete tedy nutně umět anglicky. Z mluvených komentářů by ale mělo být jasně poznat, kdy se prezentuje technicky správný způsob provedení a kdy nesprávný. Pokud se vám tato stránka/článek zobrazuje pomalu, zkuste si jednotlivá videa spouštět kliknutím „přehrát na YouTube“ v dolní pravé části jednotlivých videí.

50 cviků s gumovým expandérem (JC-Bands)

10 základní cviků s lehkou gumou (x-bands)

12 cviků s těžší gumou

Další varianty

Typy expandérů

Použití při cvičení s činkami

Rozcvičení vršku těla se superbandem

10minutový trénink na paže

X-Band Walk

Finisher na tricepsy s bandem a fat gripy

Jak se zbavit bolestí zad


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 09.03.2014 | Upraveno: 09.03.2014

Zobrazení: 9 690x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout