Heavy Ropes

Heavy Ropes

Těžká tlustá lana můžete rytmicky rozvlnit po zemi, můžete s nimi přitahovat závaží po zemi, nebo na nich provádět shyby nebo šplh. Ve všech případech skvěle posílíte úchop i celkový svalový rozvoj předloktí i nadloktí. Pokud máte málo času, případně chcete náročný finiš tréninku, jde o ideální nástroj.

Videa by měla být výmluvná obrazově sama o sobě, nepotřebujete tedy nutně umět anglicky. Z mluvených komentářů by ale mělo být jasně poznat, kdy se prezentuje technicky správný způsob provedení a kdy nesprávný. Pokud se vám tato stránka/článek zobrazuje pomalu, zkuste si jednotlivá videa spouštět kliknutím „přehrát na YouTube“ v dolní pravé části jednotlivých videí.


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 08.03.2014 | Upraveno: 09.03.2014

Zobrazení: 2 297x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout