Různé osy na dřepy

Různé osy na dřepy

Provádění dřepů s klasickou osou může mít za následek přílišný tlak na páteř a mnohdy také problémy s rameny, lokty a zápěstími, které musí držet na zádech velké váhy. Proto byly vynalezeny různé osy, které vhodně odlehčují všem citlivým místům a zároveň trochu mění biomechaniku pohybu a zatížení stehen.

Videa by měla být výmluvná obrazově sama o sobě, nepotřebujete tedy nutně umět anglicky. Z mluvených komentářů by ale mělo být jasně poznat, kdy se prezentuje technicky správný způsob provedení a kdy nesprávný. Pokud se vám tato stránka/článek zobrazuje pomalu, zkuste si jednotlivá videa spouštět kliknutím „přehrát na YouTube“ v dolní pravé části jednotlivých videí.

Safety Bar Squat

Cambered Bar Squat

Cambered Spider Bar

Tsunami Bar Squat

Zercher Harness

Manta Ray (Attachment) Squat

Zane Leg Blaster


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 03.03.2014 | Upraveno: 12.03.2014

Zobrazení: 3 743x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout