Cviky na zadní část stehen (hamstringy) s činkami

Cviky na zadní část stehen (hamstringy) s činkami

Zadní část stehen se zapojuje u základních cviků jako jsou dřepy, mrtvé tahy a silové přemístění. V kulturistice, v powerliftingu i v mnoha atletických disciplínách jsou však svalový rozvoj nebo síla hamstringů natolik důležité, že je potřeba cvičit je specializovaně. První na řadu přichází velká činka.

Videa by měla být výmluvná obrazově sama o sobě, nepotřebujete tedy nutně umět anglicky. Z mluvených komentářů by ale mělo být jasně poznat, kdy se prezentuje technicky správný způsob provedení a kdy nesprávný. Pokud se vám tato stránka/článek zobrazuje pomalu, zkuste si jednotlivá videa spouštět kliknutím „přehrát na YouTube“ v dolní pravé části jednotlivých videí.

Rumunský mrtvý tah a mrtvý tah s nataženýma nohama

Mrtvý tah na jedné noze

Předklony s činkou na zádech vestoje (Good Mornings)

Předklony s činkou na zádech vsedě (Seated GM)


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 22.02.2014 | Upraveno: 22.02.2014

Zobrazení: 4 702x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout