Cviky na zlepšení síly úchopu

Cviky na zlepšení síly úchopu

Předloktí se zapojuje u všech přítahových a tlakových cviků, a výrazně u cviků na bicepsy. Nejsilnější stimulací je pro něj tedy pevný stisk. V případě, že vám ale předloktí hodně zaostává, případně vás právě stisk limituje u těžkých cviků, měli byste mu věnovat pozornost. Inspirujte se u klasických siláků.

Videa by měla být výmluvná obrazově sama o sobě, nepotřebujete tedy nutně umět anglicky. Z mluvených komentářů by ale mělo být jasně poznat, kdy se prezentuje technicky správný způsob provedení a kdy nesprávný. Pokud se vám tato stránka/článek zobrazuje pomalu, zkuste si jednotlivá videa spouštět kliknutím „přehrát na YouTube“ v dolní pravé části jednotlivých videí.


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 19.02.2014 | Upraveno: 24.02.2014

Zobrazení: 4 514x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout