Cviky na předloktí

Cviky na předloktí

Zdálo by se, že předloktí stačí cvičit pouze klopením zápěstí nadhmatem a podhmatem a zbytek práce vykonají bicepsové zdvihy nadhmatem a kladivové bicepsové zdvihy. Stejně důležitá je ale i rotace zápěstí do stran. Ta je podstatná hlavně pro udržení zdraví kloubů a celkového zlepšení stavu loktů.

Předloktí se zapojuje u všech přítahových a tlakových cviků, a výrazně u cviků na bicepsy. Nejsilnější stimulací je pro něj tedy pevný stisk. V případě, že vám předloktí ale hodně zaostává, případně vás právě stisk limituje u těžkých cviků, měli byste mu věnovat pozornost.

Videa by měla být výmluvná obrazově sama o sobě, nepotřebujete tedy nutně umět anglicky. Z mluvených komentářů by ale mělo být jasně poznat, kdy se prezentuje technicky správný způsob provedení a kdy nesprávný. Pokud se vám tato stránka/článek zobrazuje pomalu, zkuste si jednotlivá videa spouštět kliknutím „přehrát na YouTube“ v dolní pravé části jednotlivých videí.

Na odstranění bolesti loktů po tlakových cvicích:


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 19.02.2014 | Upraveno: 24.02.2014

Zobrazení: 5 680x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout