Cviky na tricepsy s jednoručkami

Cviky na tricepsy s jednoručkami

Izolované cviky s jednoručkami na tricepsy šetří zápěstí a hlavně ramena. Pouhá flexe (ohýbání) v loktech přináší maximální napumpování a pro kulturisty i silové sportovce větší růst svalů, pokud jako stimulace již nestačí základní cviky. Upřednostnění vyšších počtů opakování může mít i rehabilitační účinek.

Videa by měla být výmluvná obrazově sama o sobě, nepotřebujete tedy nutně umět anglicky. Z mluvených komentářů by ale mělo být jasně poznat, kdy se prezentuje technicky správný způsob provedení a kdy nesprávný. Pokud se vám tato stránka/článek zobrazuje pomalu, zkuste si jednotlivá videa spouštět kliknutím „přehrát na YouTube“ v dolní pravé části jednotlivých videí.

Tricepsové tlaky s jednoručkami podhmatem

Tricepsové extenze se dvěma jednoručkami na rovné lavici

Tricepsové extenze se dvěma jednoručkami hlavou nahoru

Tricepsové extenze se dvěma jednoručkami hlavou dolů

Varianty tric. extenzí

T. extenze jednou rukou za hlavou

T. extenze oběma rukama za hlavou

Zapažování s jednoručkou (kickback)


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 19.02.2014 | Upraveno: 21.02.2014

Zobrazení: 28 829x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout