Cviky na bicepsy s jednoručkami

Cviky na bicepsy s jednoručkami

Oproti velké čince mají jednoručky ve cvičení bicepsů tu výhodu, že výrazně šetří zápěstí, případně i ramena, protože oběma kloubům dávají větší volnost. Různé způsoby vytáčení zápěstí a možnost pohybovat lokty nejenom přímo před tělo umožňují variabilitu, která mnohdy umožňuje svaly lépe procítit.

Soupažný bicepsový zdvih

Střídavý bicepsový zdvih se supinací na začátku

Střídavý bicepsový zdvih se supinací na konci

Kladivový bicepsový zdvih

Kladivový zdvih křížem přes tělo

Koncentrovaný bicepsový zdvih

Vsedě se záklonem

Zottmanův zdvih

Zdvih s jednoručkou na Scottově lavici


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 19.02.2014 | Upraveno: 21.02.2014

Zobrazení: 8 263x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout