Cviky na bicepsy s velkou činkou

Cviky na bicepsy s velkou činkou

Bicepsy se zapojují u všech přítahových pohybů, zejména u shybů a cviků na gymnastických kruzích. Pro začátečníky, kteří ještě nezvládají náročné cviky s vlastní vahou, případně pro kulturisty, kterým nestačí impulsy ze základních přítahových cviků, se ovšem hodí cvičit bicepsy i samostatně.

Bicepsový zdvih s velkou činkou

Bicepsový zdvih s EZ činkou s úzkým úchopem

Power Curls (Silově-výbušný zdvih)

Drag Curls (Tažený zdvih)

Prone Icline Curl (Zdvih s oporou hrudníku o lavičku)

Wall Curls

Bicepsový zdvih s velkou činkou vsedě


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 17.02.2014 | Upraveno: 21.02.2014

Zobrazení: 4 607x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout