Základní cviky na ramena s velkou činkou

Základní cviky na ramena s velkou činkou

Kromě striktního tlaku (military press) a výrazového tlaku (push press), existují ještě další verze tlaků na ramena s velkou činkou. Velká část z nich lze provádět vsedě a také v silové kleci (power racku) za zarážek. Kromě toho existují i speciální osy a adaptéry umožňující odlišné druhy úchopu.

Kromě military pressu a push pressu, existují ještě další verze tlaků na ramena:

Tlak v sedě

Tlak s velkou činkou za hlavou vestoje

Bradford Press (tlak přes hlavu)

Dotlaky na ramena vsedě

Strip/Scrape The Rack Press (tlak proti kleci)


Vedle běžného vybavení posiloven je možné cvičit i se speciálními náčiními, které patří především do tréninku strongmanů:

Swiss Bar Press

Tlaky s kládou (Log Press)

Viking Press

Viper Press

Axle Press

Ladmine Shoulder Press


Článek má pouze informativní charakter pro lepší porozumění dané problematice, nelze jej vykládat jako poradenství pro konkrétní situaci nebo osobu. Pro individuální využití je problematiku nutno konzultovat s odborníkem v dané oblasti (např. Vaším lékařem nebo trenérem).

Pokud některé z uvedených videí nefunguje, prosím upozorněte některého ze správců tohoto webu přes soukromou poštu ve fóru nebo přes bug report.

Přidáno: 17.02.2014 | Upraveno: 21.02.2014

Zobrazení: 6 349x

Zobrazit diskusi k článku (1)

Vytisknout